Forsendelsespolitik

Danvibe.dk er forpligtet til at levere produkter hurtigt over hele verden, hvilket giver dig det mest komplette udvalg af legetøjsprodukter.

Vi tilbyder gratis forsendelse på alle forbruger- og professionelle ordrer på $50* eller mere!

Din ordre vil blive leveret til den adresse, der blev indtastet ved afgivelse af din ordre på siden. Sørg for at indtaste den korrekte adresse. hvis du har indtastet en forkert adresse, bedes du kontakte os.

Hvilke lande sender vi mail til?

USA

DHL E-handel 5,99 USD

Tillad venligst 20-30 hverdage.

Storbritannien, Frankrig, De

DHL E-handel 5,99 USD

Tillad venligst 20 - 30 hverdage.

Australien

DHL E-handel 5,99 USD

Tillad venligst 20 - 30 hverdage.

Andet land:

DHL E-Commerce $7,99 USD

Tillad venligst 3-4 uger.

Hvorfor opdateres mit sporingsnummer ikke online?
Da vi arbejder med et oversøisk leveringscenter, skal du tillade 4-7 dage, før dit sporingsnummer bliver opdateret i deres system, når din forsendelsesbekræftelses-e-mail er modtaget.
Du kan være sikker på, at når dit sporingsnummer er sendt til dig, er din ordre faktisk afsendt. Nogle sporingsnumre kan vise, at din ordre ikke er fundet eller stadig er i Asien, selvom den er godt på vej til dig. Dette skyldes, at Asien er et af de største internationale postknudepunkter, og det kan tage tid at opdatere deres sporingssystemer.

Hvor lang tid tager forsendelsen?
Vi henter vores lager fra USA, Europa og Asien. For at holde vores lager overkommelig, frisk og opdateret med de nyeste styles har vi et centraliseret leveringscenter i Asien, som alle vores produkter sendes fra. På grund af vores leveringscenters oversøiske placering, skal du tillade op til 1-3 uger for forsendelse og op til 3-4 uger, hvis ordren er international.
Bemærk venligst, at varer, der bestilles samlet, muligvis ikke sendes ud samme dag, og nogle gange kan varer være midlertidigt udsolgt eller i restordre. Vær sikker på, eventuelle forsendelsesforsinkelser vil blive meddelt.

Mistede stjålne eller ikke-leverede pakker
BEMÆRK VENLIGST, at vi IKKE er ansvarlige for tabte, stjålne eller ikke-leverede pakker. ALLE TABTE, STJÅLNE ELLER RETURNEREDE pakker er købers ansvar. I de sjældne tilfælde, hvor der opstår en fejl hos postudbyderen, bedes du kontakte din lokale udbyder direkte med spørgsmål eller bekymringer.

Ordrer med forkerte adresseoplysninger
Når din ordre er afgivet, kan den ikke længere ændres. Alle pakker, der returneres på grund af en forkert eller forkert adresse, vil blive sendt igen for købers regning. Hurtigt! Tag et blik eller to og dobbelttjek, at din adresse er rigtig. Selvom vi kontrollerer alle ordrer meget omhyggeligt inden forsendelse, kan vi ikke være ansvarlige for forkerte oplysninger som kreditkortindtastninger eller adresser. Gennemgå venligst din ordre omhyggeligt, før du afsender din ordre!

Hvor sendes dine produkter fra?
Vi henter vores lager fra flere steder i USA, Europa og Asien. For at holde vores lager overkommelig, frisk og opdateret med de nyeste styles har vi et centraliseret leveringscenter i Asien, som alle vores produkter sendes fra.

Hvilke lande sender du til?

Hvorfor opdateres mit sporingsnummer ikke online?
Da vi arbejder med et oversøisk leveringscenter, skal du tillade 4-7 dage, før dit sporingsnummer bliver opdateret i deres system, når din forsendelsesbekræftelses-e-mail er modtaget.
Du kan være sikker på, at når dit sporingsnummer er sendt til dig, er din ordre faktisk afsendt. Nogle sporingsnumre kan vise, at din ordre ikke er fundet eller stadig er i Asien, selvom den er godt på vej til dig. Dette skyldes, at Asien er et af de største internationale postknudepunkter, og det kan tage tid at opdatere deres sporingssystemer.

Hvor lang tid tager forsendelsen?
Vi henter vores lager fra USA, Europa og Asien. For at holde vores lager overkommelig, frisk og opdateret med de nyeste styles har vi et centraliseret leveringscenter i Asien, som alle vores produkter sendes fra. På grund af vores leveringscenters oversøiske placering, skal du tillade op til 1-3 uger for forsendelse og op til 3-4 uger, hvis ordren er international.
Bemærk venligst, at varer, der bestilles samlet, muligvis ikke sendes ud samme dag, og nogle gange kan varer være midlertidigt udsolgt eller i restordre. Vær sikker på, eventuelle forsendelsesforsinkelser vil blive meddelt.

Mistede stjålne eller ikke-leverede pakker
BEMÆRK VENLIGST, at vi IKKE er ansvarlige for tabte, stjålne eller ikke-leverede pakker. ALLE TABTE, STJÅLNE ELLER RETURNEREDE pakker er købers ansvar. I de sjældne tilfælde, hvor der opstår en fejl hos postudbyderen, bedes du kontakte din lokale udbyder direkte med spørgsmål eller bekymringer.

Ordrer med forkerte adresseoplysninger
Når din ordre er afgivet, kan den ikke længere ændres. Alle pakker, der returneres på grund af en forkert eller forkert adresse, vil blive sendt igen for købers regning. Hurtigt! Tag et blik eller to og dobbelttjek, at din adresse er rigtig. Selvom vi kontrollerer alle ordrer meget omhyggeligt inden forsendelse, kan vi ikke være ansvarlige for forkerte oplysninger som kreditkortindtastninger eller adresser. Gennemgå venligst din ordre omhyggeligt, før du afsender din ordre!

Hvor sendes dine produkter fra?
Vi henter vores lager fra flere steder i USA, Europa og Asien. For at holde vores lager overkommelig, frisk og opdateret med de nyeste styles har vi et centraliseret leveringscenter i Asien, som alle vores produkter sendes fra.

Hvilke lande sender du til?
Danvibe.dk afsendes til USA, Canada, Storbritannien, Australien, Tyskland, Frankrig, Korea, Schweiz, Ungarn, Italien, Luxembourg, Polen, Finland, Irland, Belgien, Israel og New Zealand!


Vil der være told/afgifter på min pakke?
På grund af de små angivne værdibeløb, der er indtastet af vores opfyldelsescenter, er det ikke ofte, at vores kunder modtager told/ekstra gebyrer ved import. Med det sagt forbeholder hvert land sig retten til at opkræve afgift på enhver import, hvilket er helt uden for vores kontrol.
I det sjældne tilfælde, at der opstår en opkrævning, er kunderne 100 % ansvarlige for alle skatter, afgifter eller tariffer, hvis de anvendes af din lokale told. Bemærk, at skatter, afgifter eller takster ikke er en del af forsendelsesomkostningerne. Det opkræves ikke af os eller dit posthus. Det opkræves af dit lands toldafdeling. For en nøjagtig pris på disse gebyrer bør du kontakte dit lokale postkontor eller toldkontor. Vi er under ingen omstændigheder ansvarlige for sådanne udgifter.

Ordrebehandlingstid: 24 timer